Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hvor mye gråter deres små og hvor gamle er de ? Snuppa er 7 uker , og enkelte kvelder gråter hun mer eller mindre i to-tre timer . Hun vil bare bli bært på armen. Hun er trøtt , mett , men har hun vondt i magen ? Det vet jeg ikke ... Hva er vanlig ?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Vært gjennom samme greia selv. Det går over... Tror ikke min hadde så vondt i magen, for hun roet seg når hun ble tatt opp... Nå er hun 3,5 mnd og har nettopp hatt et gråtetokt på 1 time i sengen, med pappan til stede. Det er heldigvis ikke hver kveld det er like ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå