Giinaღ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Har blitt spådd og det har IKKE stemt. Graviditeten ble til en MA - ble spådd at alt skulle gå bra og jeg skulle få en jente
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 ok. har blitt spådd her inne av to stk, to forskjellige kjønn og termin... hmm..
lana<3 Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ble spådd gravid i mars...men er gravid nå....ble spådd at jeg skulle få gutt...
babysjuk82 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hmm,ble spådd at eg sku bi gravid m en gut,denne mnd eller neste.akorat nå håpe eg spåing stemme.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 jeg ble har blitt spådd tidligere og nå... ho som spådde for en tund tilbake sa jeg ville bli gravdid den mnd.. d ble jeg og så d stemte.. men jeg mistet, men ho hadde faktisk rett.. ble helt overasket jeg:) nå har 4 sagt januar/ februar så da blir d spennende og se om d stemmer:)
*Vi blir 5* Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Litt vilt denne uka med svak pos test på tirsdag men negativ nå på lørdag (ikm fredag) jeg har jo regnet med at det var noe feil med den første testen eller at jeg har mistet. Men ble spådd nå og da sier hun at hun får opp jeg ER gravid..Har jo ikke fått mensen enda...wæææ..*håpe*
M&guttane Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Har blitt spådd av 2 stk- begge sa jeg kom til å bli gravid i 2008.....ble glad av deg jeg da... Så får vi se om når og kjønn stemmer etterhvert...
M&guttane Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Tror jeg er litt trøtt jeg- ble jo bare feil i den meldingen. Skulle stå: Har blitt spådd av 2 stk- begge sa vi kom til å bli gravid i 2008.....ble glad av det jeg da... Så får vi se om tid og kjønn stemmer etterhvert...
lilla jag Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 jeg ble først spådd at jeg skulle bli gravid innen våren.følte mest mars,med en gutt.for noen dager siden ble jeg spådd at jeg er gravid nå:)så blir spennende med testing framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå