Gå til innhold

Tanta alt nå!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg jammen TR har kommet, har blødd litt i dag. Ikke så masse som jeg bruker, men såpass at jeg må bruke bind.

Har ikke IKM før onsdag 16.januar....

Skjønner ikke no... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også slik - hadde IKM i dag egentlig, men tanta kom på onsdag... tror aldri det har skjedd før!

Skrevet

Heia. Så kjipt at tanta kom nå plutselig.

Fikk selv tanta fire dager for tidlig forrige gang..

Er ikke så enkelt altså. Men da er du fortere over i neste prøveperiode om du skal se positivt på det. Er dritlei alt som er rødt for tiden. Blærgh!

Skrevet

Det er sant. Både jul og TR kunne jeg klart meg uten et års tid nå!

Skrevet

Ja, det hadde jo vært greit om syklusen plutselig ble noen dager kortere da... Bruker å ha 32dagers sykluser.

Får satse på neste pp. :)

klem

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om disse syklusene mine. Nå gidder jeg ikke tenke på de i det hele tatt. Skal fokusere på trening, kjæreste og skole framover. I tillegg skal jeg prøve å få opp sexlysten litt. Og det kommer naturlig når jeg får trent ordentlig.. :D:D

Skrevet

Prøver å ikke tenke på det jeg også, men... Går ikke så bra... Går greit mellom mens og EL, men etterpå er jeg helt forstyrra.... ;)

Skrevet

Ja. Det pleier å være litt sånn. Jeg gleder meg til tanta har dratt igjen. Får alltid så lyst på sex når tanta er her, men liker ikke å ha sex med den. Æsj. Gleder meg til den er borte. Det blir vel kanskje i morgen.. Har ikke helt kontroll på tanta for tiden..

Skrevet

Har ikke kontroll på kroppen min i det hele tatt jeg.... Hadde jo symptomer i bøtter i spann og håpet veldig at TR ikke skulle komme, men... Er kvalm nå også.. :0

Får også alltid lyst på sex når jeg har mensen.. Merkelig!! Får holde ut noen dager uten, ekkelt med tanta...

Skrevet

Jeg vet åssen det er. I dag er den første dagen jeg ikke er kvalm. Er ikke så enkelt med denne kroppen. Jeg kommer ikke til å prøve symptomtolking igjen. Hadde så og si alle symptomer nå sist. Æsj.

Skrevet

Vi får trøste oss med at vi ikke har prøvd så lenge.. Kan jo håpe at alle disse fiktive symptomene ikke kommer hver pp...

Men man ønsker jo så hardt at man kjenner sikkert for godt etter også da...?

Ha en god natt!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...