Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 ÆSJ!!! Ekle kvinnfolk. Bærkorga og hockeymom er jo bare drittungene som ikke engang har rundet 25!! HAH, så kan vel ikke vente så mye mer fra dere!! PATETISKE KVINNFOLK!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hvorfor står det 17 svar bak dette men det er jo ingen som har skrevet noe?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 står at det er 17 innlegg på denne tråden..men ser bare den ene her?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 hmmm, kan moderator eller hvem det nå er fjerne bare kommentarer uten å "ta" starter-innlegget da? Merkelig...
SuperMoM <3 Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hmmm? Er ikke 25år selv jeg:p "Bare" 23:p Snart 24:p
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Hahahaha, jævlig smart! Ja, ja -da kan vel alle de som brukte tid på å skrive seg enig eller uenig med HI begynne på nytt da, hahahaha
Smånetta 14.mai Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Anonym er også ekkel. Påfallende mange ganger. Spesielt når Anonym angriper andre nick. Det sure er at Anonym får lov til å angripe akkurat så mye Anonym vil. Hvem anonym ligger med for å få lov til å herje her inne vil jeg ikke spekulere i, for da er sikkert mine dager på Krangle talte. Det begynner å bli skikkelig gammelt at Anonym skriver dritt til enkelte nick. Skikkelig gammelt. -Så gammelt at det begynner å lukte litt ekkelt. ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Jeg signerer den ja. Moderatorene virker ikke så smarte dessuten når de sletta svara her men ikke hovedinnlegget. Hvorfor er HI så irritert på de hu skriver om? Jeg syns det er bra at noen gidder å signere med nick her inne uansett. Jeg vil ikke det pga. innlegg som det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå