Gå til innhold

Snille svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har fått nye luer i dag, av svigermor. Str 86, og ungene er snart 3 og 5 år. OMG samme skjer gang på gang. Hun finner noe billig rask i en tilbudskorg, helst på Sparkjøp. Og det er jo midt i blinken gaver til sine barnebarn! Det er ikke så nøye at det ikke passer....

Utakknemlig jeg, og yes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig. Skjer det ofte eller?

Greit nok med tilbudsvarer altså, men det er jo liten vits hvis det ikke passer. Tror ikke jeg heller hadde vært så takknemlig hvis det var noe som skjedde ofte:)

Skrevet

Det skjer ikke så ofte, for hun kjøper sjelden gaver til dem. Men når hun slår til, så er det som oftest for lite eller bare grusomt stygt.

Skrevet

He, he. Du kan jo tipse henne hvilket størrelse de bruker, så vet hun det til neste gang.

Har fått noen stygge klær jeg også fra svigermor, men hun er jo så søt og snill. Og som den oppdragende "pike" jeg er sier jeg bare tusen takk og bare bruke de klærne når vi skal på besøk hos henne.

Skrevet

Stygge klær kan man jo ha som ekstratøy i barnehagen, men det er verre når det er for lite.

Skrevet

Det er så håpløst det. Vi får så mange klær at vi ikke har plass til alt. Er litt slitsomt det å syns jeg. Man trenger jo ikke kjøpe fordi om det er salg. Vi får stort sett i rett str. da, men vi får jo bare blå klær... Vet ikke om hun har fått med seg at vi har ei lita jente jeg :)

(Jeg er litt sær på det med farger på klær, og syns ikke blått passer på ei lita (5mnd) jente)

Skrevet

Kjenner til den..

Er hun som min eller, som klipper av lappen så ikke det kan byttes til riktig str. heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...