lizaloo Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei. Er nå i min 11 uke og har som mange andre vært litt plaget med stikkinger i lysken o.l Jeg har også et tidligere keisersnitt bak meg. Det jeg lurer på er om noenandre har dette; når jeg kjenner på utsiden av magen rett over arret kjenner jeg mange små kuler men også noen litt større. Og jeg er ganske øm i området og det stikker litt. Dette er på venstre side. Har aldri lest eller hørt om noe slik så lurer på om noen kan hjelpe meg litt ? Har hørt om muskleknuter på livmor, men det kan da ikke være det. Har 4 u.l så langt, er gravid med ivf så man skulle tro at det ville vært oppdaget? Håper noen kan gjøre meg litt klokere:)
Spikeldi Gamle Øk Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har ikke hatt keisersnitt, men kjenner igjen stikkingene i lysken. Kommer ofte når jeg går, og da er det såpass "tak" at jeg må stoppe opp og gjerne bøye meg litt fremover til det gir seg. Er visst helt normalt sier legen min
lizaloo Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Hei. Ja jeg vet at det er normalt, men det er disse kulene som bekymrer meg litt. Jeg får vel ta meg en tur til legen:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå