Gå til innhold

Er det noen som har fjernet visdomstannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fått sydd et sting? Merket du stinget etterpå? Fjernet tanna i går og lurer på om det er et korn som har satt seg fast baki der eller om det er stinget som "kiler" meg. Er fryktelig irriterende og har styret med det i noen timer nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, fjernet 2 med sying i etterkant. Det ene kjentes bare som noe mat som hadde satt seg fast, den andre gangen sydde tannlegen fast kinnet mitt, så jeg satt i en uke med munnen igjen, for jeg reiv opp et skikkelig sår hver gang jeg åpnet munnen... :-(

Skrevet

Ja har fjernet 3. Tror jeg bare fikk sting i de nede. Og det var grusomt. Den første hadde jeg noe bomullsdott i, og plutselig kom den ut! Fordi jeg pille med tunga der hele tida. Så ikke riktig klok ut etter den operasjonen, men det var fordi det var litt komplikasjoner. Den andre var det bare sting, og det er kul umulig å ikke pille borti med tunga.

Prøv å la det være, er nok stinget du kjenner. Ellers kan du jo prøve å skylle

Skrevet

Hei, jeg har også fjerne visdomstenner(2stk) og sydd etterpå.Første gangen hovnet jeg veldig opp og hadde vondt, både i kjeve generelt og i stinga en god stund. (det ene stinget ble igjen en stund etterpå også, tannlegen "fant det ikke" når hun skulle fjerne stinga.. vondt ja.)

Stinga føltes ut som mat syns jeg også, pirket og irriterte meg. prøv å la det være-- vet det ikke er lett men...

Skrevet

Da tror jeg at jeg bare kan slutte å lete etter det som irriterer meg baki der, er nok bare stinget.. Får bare smøre meg med tåmodighet og slutte å kjenne på det, for det skal ikke ut før torsdag.

Skrevet

Jeg fjernet alle 4 på en gang. Mener de sydde i de 2 nede. Jeg kjente stingene. Det var rett og slett ubehagelig. Fikk små brekninger av de og noen ganger. Stingene måtte jeg fjerne hos en tannlege. ar ikke du fått beskjed om det?

Skrevet

Joda, jeg skal fjerne stingene hos tannlegen på torsdag.. Han sa at jeg kunne komme før hvis de plaget meg, burde jo strengt talt skjønt det da at det kom til å bli ubehagelig, men da var jeg så sliten av all trekkinga som tok nesten 1 time pga. de sterke beina rundt.

Skrevet

Skjønner deg godt. Den første jeg tok, tok 3 1/2 time å fjerne, for de måtte bore tanna i fire, og bore i beina rundt for å få den ut. Jeg var 14 år, og holdt på å besvime når jeg kom ut fra odontologisk institutt. Gjett om jeg kvidde meg til den neste..

Lykke til videre, gled deg til stinget er ute.

Skrevet

huff ja, har en til som må fjernes, er ikke akkurat noe jeg gleder meg til..

Takk for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...