Gå til innhold

Maxi cosi CabrioFix...noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som er kjent med dette setet?? Lurer litt på å kjøpe det, hvis det er med base som passer i alle biler?!! Kanskje du skal selge ditt???

mum79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt dette setet uten base, for det er så enkelt å montere uten, men man får jo også kjøpt base, både med og uten isofix (tror det heter det).. Tror basen passer i alle biler.

Skrevet

To typer base. Den ene passer kun til selen i bilen.

Den andre passer både til sele og isofix.

Skrevet

Isofix basen passer kun i nyere biler, så det ble easybase i vår

knallgode 95 mod Volvo :)

Skrevet

Mia81 med nr.2 i magen

Det finnes ingen ren isofixbase til Maxi cosi. Den som heter easyfix kan brukes som isofix _og_ med sele.

Skrevet

Jeg har dette setet og har idag prøvd det i gamle bilen vår, samt den nye vi skal kjøpe. Mazda 626 fra 1991, og Skoda Fabia Stasjonsvogn fra 2008.

Har det med base kombinert easyfix og easybase- kjøpt på Barnas Hus. Siden det ikke er easyfix fester i gamle bilen og den må festes med selen på basen der er jo det helt genialt.

Synes virkelig ikke det er enkelt å feste setet uten base- det er jo mye plunder hvis det skal gjøres ofte...

Skrevet

Nei?? Dette visste jeg faktisk ikke. At den kunne brukes med sele også. Takker :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar:-) Men hva kostet det nytt på barnas hus? Med base som passer i alle biler?? Det er tydeligvis mange som er fornøyde med denne typen sete:-)

Skrevet

På Barnas Hus(Oolsen) i Stavanger koster setet 1599,- og basen 1599,-. På babyplaneten.no får du setet til 999,-(i "gamle" farger da vel og merke), og basen (easybasen) til 1299,- frakten blir 200, så det svarer seg å bestille på nett ja ;)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt setet på reflex for 999 kr (fjorårets farger, men vi fikk det i sort som er fint og nøytralt) og basen for 1399. Dette ble kjøpt på reflex..

Skrevet

På reflex er setet på tilbud til 1000 kroner,basen koster 1500.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...