girl 72 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Vet ikke om dee husker meg jenter? Ser at det desverre er mange navn her inne som jeg kjenner igjen.Ble gravid på fjerde ivf i juli og fikk en spontan abort to og en halv mnd på vei,noe som var helt grusomt. Vet ikke om jeg klarer flere ganger? Ser det er mange her inne som er langt tøffere enn meg og det er beundringsverdig. Lykke lykke til jenter
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei igjen du... trist å høre at det gikk slik.. håper du orker å sette i gang igjen og at du da lykkes!! Skal selv i gang med mitt 4 ivf forsøk nå snart ) gir meg ikke!!
lita78ღ Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Så trist å høre... Håper du kommer deg slik at du kan sette igang igjen. Det er forferdelig ille å bli "lurt" slik....man tror man endelig har lykkes og så blir det tatt fra en igjen. Det kjennes ganske så umenneskelig! Masse lykke til videre:-) Klem
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg håper du orker å gå igang igjen. Jeg syntes selv det var kjempeskummelt å prøve på nytt etter SA, og når jeg ble gravid var jeg konstant redd for at det skulle gå galt. Jeg har roet meg litt ned nå er 16+2 i dag, men fremdeles tør jeg ikke helt tro det skal gå fint, sjekker fremdeles papiret hver gang jeg er på do:-( Selv om vi tror at vi ikke takler den sorgen en gang til over å miste, eller skuffelsen etter negative forsøk, så finner vi alle en styrke vi ikke visste var der som gjør at en prøver videre. Noen klarer flere forsøk enn andre, sånn er vi forskjellige. Så det er viktig å lytte til seg selv. Men husk at sjansen for at det skal gå bra når du først er blitt gravid er mye større enn at det skal gå galt. Jeg ønsker deg utrolig masse lykke til og håper du lykkes. Skal krysse fingrene for deg:-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå