stratosen_er mamma_ Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 heia... hvordan går d? pos test nå eller? kan du se litt på meg igjen...har vært litt bekymra om dagen, så håper du kunne se om alt var ok?? f.13.04.83... takk:) klem
kaos83 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 heisann vennen:) Jeg føler at allt er bra med den lille, jeg føler at du bekymrer deg for mye men prøv å la være... Jeg føler på meg at alt er bra. Jeg er jo ganske ny med dette spågreiene, men jeg har sett bilde av dere så veldig lykkelig og så klart at jeg kan aldri tenke meg at noe går gale denne gangen.. Pust og slapp av:) Jeg tror foresten det er en jente, tror gutten kommer ganske kjapt etter... men har mista litt troen på tvillinger... Men dettte skal gå fint, sender god klem:) Testen min viser fortastt veldig veldig svakt posetiv men tror ikke jeg skal ha mensen før mandag så venter med å teste til da... Men alle testene jeg har tatt til nå varr svakt positiv... Ser du noe ang d på meg? Du trenger ikke, skjønner godt om du ikke orker... Klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 jo jeg tror nok at du er gravid..føler en jente jeg..vet ikke hva jeg har sagt før men... takk håper du har rett.. er nok fordi UL nærmer seg at jeg er litt stressa...men er litt bedre nå i kveld.. klem tilbake;)
kaos83 Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 bare spørr igjen om det er noe:) Jeg føler jeg ser deg veldig godt... Og er sikker på at dette går bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå