Trinity79 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei. Noen som er kjent med dette setet?? Lurer litt på å kjøpe det, hvis det er med base som passer i alle biler?!! Kanskje du skal selge ditt???
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal selge mitt. Men har ikke base. Veldig fornøyd med det )
Solskinnsdag Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Vi har det, ikke med base da, men for vår del var det unødvendig. Vi er storfornøyd med vårt! Snuppa på snart 9 mnd. sitter fortsatt i det, og har god plass, og hun er ikke noen liten jente. Kan anbefales! :-)
Trinity79 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Vet du hvor mye det koster å kjøpe base? Hva skal du ha for ditt? Farger ol da??
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Bruker det enda vi og, men gutten min vokser nok veldig snart ut av det. Han er bare 4 måneder men 70 cm og 9 kg!! Trenger du det nå så kan jeg nok ikke selge enda. Men skal selge om noen måneder.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Et helt supert sete, og superenkelt med basen som setet bare klikkes fast i ) Basen passer i alle biler som han Isofix-fester. Vi betalte 3000 kr for sete og base (fikk litt avslag siden vi kjøpte sete og base samtidig).
snartmammapåny Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har det med base. Er veldig fornøyd, setet er lett å bære. Bærer mini og setet fortsatt inn og ut av bilen nå når han er 9mnd. Mini sitter godt i setet, og har hatt god sittestilling i det helt fra dag 1. Til og med fått skryt på setet av kiropraktoeren til mini pga god og ergonomisk riktig sittestilling da han var nyfødt. Ellers er det veldig greit at både tfk og quinny (og mange andre vogner) kan man koble bilstolen på vognunderstellet. Vi har base og den er bare genial. Blir utrolig letvindt og lite tidkrevende å bare klikke inn og ut bilstolen når man skal ut på tur. Om man skal kjøre en annen bil enn den med basen så fester man setet enkelt og trygt i bilens egt belte. Kan vireklig anbefale setet på det varmeste. Setet får du til 999,- på ulike utstyrsbutikker. Basen er i to varianter. En som kan feses med isofix og bilens belte som koster rundt1500,- Og en som bare går på bilens belte som koster rundt 1200,-
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Mulig jeg spør dumt nå, men kan ikke dette setet også brukes i biler uten isofix? Er det ikke to type baser?
snartmammapåny Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 sjiraf: Jo da setet og basen kan brukes både med og uten isofix. To baser, en for isofix og belte, og en som bare kan brukes på belte. Selve setet kan festes med belte.
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 *puuhhh* Puster lette ut nå ja.. begynte å lure på om vi hadde driti oss ut her )
SaftSuse *Overtid* Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Setet kan fint festes med selen i bilen også ) Er godt mulig det finnes 2 typer baser, bare at jeg ikke har fått det med meg ) Vi har Isofix i bilen vår, så vi tenkte ikke på noen annen base enn med Isofix )
*smula* Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Vi har dette setet uten base. Veldig lett og raskt å feste det, så jeg tar det som regel ut hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå