Gå til innhold

Da fikk endelig mannen seg litt mus;) hihi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan bli lenge mellom hver gang her i huset!! Så det er jammen godt når det endelig skjer;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for infoen;)

Skrevet

Takk skal du ha, har lurt på det i hele dag serru ;-)

Skrevet

og rett etterpå tenker man.....hvorfor gjør vi ikke dette oftere, for det er jo skikkelig BRA!!!

så kommer hverdagen og det blir en god stund til neste gang;-)

Skrevet

Hehe;) Godt man kan dele det med dere!! Blant flasker, vasking, gulping, gråting og mm, så er det ikke like lett å ha ork!!!;)

Skrevet

Kødder du...?? Litt too mutch information ja...

Skrevet

Om jeg kødder? nei....hvordan tror du barnet ditt kom til verden??? Er ikke tabu å snakke om sex vel??

Skrevet

hi hi...

er så mange som har lure overskrifter, så tenkte egentlig at det handlet om noe helt annet enn sex...

Skrevet

Ser ikke på det som tabu nei, tvert imot! Men sambo her hadde tilta om jeg gikk rett på pcen og la det ut på nettet etter en runde i senga... :-)

Skrevet

Hehe;)

Er ikke alltid godt å vite! Og alle har så mange forskjellige måter å si ting på avhengig av hvor i landet man bor! ;)

Skrevet

må jo ikke si det til ham da vettu;)

er litt flau over at jeg sitter så mye her inne jeg, så forter meg å lukke igjen siden...han syns jeg er sååå teit som gidder å chatte med vilt fremmede om tåpelige ting...

Skrevet

Hihi;) Mannen min syns det bare er morsomt! Alle vet jo at voksne mennesker har sex, selvom det har blitt lite i det siste..hehe!

Skrevet

Marie1978: dibber du ikkje mens du har deg du???? *sjokkert*

;-)

Skrevet

Mannen min syns forresten at jeg er her altfor mye han også;p

Skrevet

åååå...trodde du hadde kjøpt en pose bamsemoms i dag til han jeg...hehe...

Skrevet

Det der med at man tenker at det var skikkelig knall og at men burde gjøre det hele tiden, hvorpå hverdagen kommer og tar en: den har vi! Hele tiden! Argh!

Skrevet

Bra at han fikk duppe staken litt;-)

Håper det var godt for dere begge;-)

Skrevet

Du kan jo få litt info fra meg å: Tenker å forføre samboeren ikveld, siden det er en stund siden sist ;)

hihih :P

Skrevet

Hehehe. Flere menn enn min som er passe fornøyd idag da . haha =)

Skrevet

fy faen, dere er noen sikkelige lure muser, lar det gå uker eller mange dager mellom hver gang dere har sex, og så synes dere at forholdet går så dårlig for tiden.........

ikke bli overrasket hvis han får seg litt et annet sted, tenk så vondt det er å bli seksuelt avist..........tenk på om det var deg som fikk et surt nei, gang på gang,

ER DET FORDI DERE HAR BLIT SÅ FEITE ETTER FØDSEL???????

her i huset har vi sex ofte, og forholdet vårt blomstrer

p.s JEG ER DRIT DEILIG

Skrevet

Vet du hva, forholdet vårt er også supert! Og vi behøver ikke slite oss halvt i hjel for det en gang!

Skrevet

Nå er vel mensen grunnen til at vi ikke har hatt sex da stjernebarn eller hva det nå var..

Med mensen som varer en uke blir det lenge mellom sexen når vi vanligvis har sex hver kveld eller hver andre dag.

Noen ganger hver tredje liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...