TurboPrinsessen:-) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 finner bare den ene igjen. Snuppa bæret litt rundt på dem tidligere, og nå er altså den ene borte! Har lett overalt! På badet, kjøkkenet, under sofaen¨, i gangen.. Nå håper jeg bare den ikke har havnet i oppvaskmaskinen, for den står på nå... Noen som har tips hvor jeg kan lete? Jeg som hadde gledet meg slik til en god film idag. Sambo er ute, og den andre filmen skulle vi se i morgen.. arg..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2008 ...... i bunnen av skittentøykurven.. hehe... Kom plutselig til å tenke på at den kunne ligge i vaskemaskinen, men den var full av klær, så så jeg bare tilfeldig i kurven, og der kå den. på bunnen! hehe... Hjalp å skrive inn her ja:-)
Næsningsfrua Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Sjekka søpla? Der finner vi mye rart som ikke skulle vært der...
Mom2Two Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har lett etter den trådløse hustelefonen i 6 uker.... Fant den i går.. øvers og innerst i klesskapet til minsta. Aner ikke hvordan den har havnet der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå