Gå til innhold

hva synes dere om dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en vogn av et familimedlem.

trenger den jo ikke før i mars men sist jeg snakket med hun som skal selge den sa hun at hun hadde lånt den bort til en vennine imens.......

Hun hadde lagt den ut for salg først til 2000.- men jeg skulle få en bedre pris.Hva synes dere jeg skal gi nå?? vognen er fin den men fra 2004.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer litt ann på nypris...

Skrevet

Kommer jo ann på nypris og hvordan vogna ser ut etter at den er blitt lånt bort..

Men max 1500 tror jeg at jeg ville gitt for ei vogn fra 2004, jeg veit ikke om jeg ville gitt så mye engang for ei 4 år gammal vogn..

Men det er meg nå har jo ikke jeg sett vogna eller noe heller da så det spiller jo en rolle det også..

 

 

Skrevet

Vanskelig å si uten å ha sett vognen. Men syns det var litt merkelig at hun har lånt bort en vogn som dere har blitt enige om at du skal kjøpe.

Skrevet

Ja det samme synes jeg.selvom jeg ikke har kjøpt den enda skulle hun jo "holde den av".

Skrevet

Tror ikke jeg ville kjøpt den vogna alikevell... Det er ikke lenge til mars...Finnes mange bra på finn.no

Skrevet

Sjekk priser og årsmodeller på finn.no, jeg ville aldri gitt 2000 for en så gammel vogn. Får jo 2006- modeller for 2500 og enda lavere...

Skrevet

jeg får den for 1000.- kr. Den er veldig pent brukt og har vognpose og stelleveske.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ja dersom den er like fin etter at den er "ferdig" lånt bort synes jeg ikke det er en upris når vognpose og stelleveske følger med. MEN dette må du nesten gjøre som du føler for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...