Noramor+Sara kommer i april Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 med sine uttalelser i går...blir helt kvalm av å høre på det! Barn må tåle å bli tukla litt med?????????????????????????????????????? Værste jeg har hørt noen sinne!!!!!!!!! Han burde gå av snart,og gjemme seg for resten av verden med sånne holdninger!!!
kropp Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Han bør ikke få være advokat lenger! Advokatforeninga bør ta effære snart!
Muppa 3+1 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Ja det er greit han har blitt misshandlet som liten, men er lov å bruke hode. Han blir jo politiannmeldt for utalelsen sin så det ihvertfall bra.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Helt enig, barn skal IKKE tåle og bli tukla med og er faen ikke bare tukling den fyren har drevi med nei... Og samme faen om det bare har vært tukling som han kaller det lommemannen har ødelagt så mangen barn med det han har gjort at 21 år i fengsel er og være snill etter min mening, men typisk norge får han vell max 3 år eller noe..
Tante Bassa Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Syke, syke mannen!!! Tenk å påstå at barn ikke får traumer av slike overgrep. Han er vel det beste eksempelet på at man blir skadet på sinnet pga slike ting.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Tydelig at den mannen ikke eier moral, han kan ikke være forsvaradvokat lenger. Er helt utrolig å si noe sånt!! Eier ikke respekt for familien eller de små guttene som har blitt utsatt for så store overgrep, jeg jobber selv på psyk, og vet at de som sliter mest hele livet er overgrepsofre!!!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 Stemmer vel at han har blitt utsatt for overgrep som liten selv...og ja det har han søren meg tatt skade av..han er syk assa!!!!!!!!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Selv om man blir utsatt for overgrep selv som liten så er det INGEN unnskyldning i mine øyne for og gjøre noe slikt selv.. Men ja man må være veldig, veldig syk for og kunne utsette uskyldige barn for noe slikt noe..
kropp Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Lurer på hvordan det har vært å vokse opp med Staff som far........ med tanke på hva han syns er greit å gjøre....
<3 qleopatrice <3 Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Ved å ha blitt utsatt for overgrep selv burde jo han av alle skjønne hvor jævlig det er!!!!! Men nei da... kynisk drittsekk!!
Trulte76 Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 barn bør tåle å bli tukla med?!? Skulle tru fyren var pedofil..man sier ikke sånt!! ekkel fyr..aldri likt han der altså
Bare™ Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 MIsforstå meg rett nå: MEN- Staff er jo kjent for nettopp dette. Han er en kald og kynisk faen, men han er enormt smart med å stadig gjøre det på denne måten. Nå får han en masse mediedekning, og engasjerer/ provoserer på seg mange flere enn om han hadde holdt kjeft. Dette- merk deg mine ord- bruker han igjen i oppsummeringen av straffesaken. Staff i et nøtteskall.. Han skaper et "offer". og får gratis hjelp av media fordi vi elsker å la oss provosere av han. Det beste hadde vært om vi greide snu ryggen til hele møkkamann.. Kunne ikke HAN flytta utenlands snart??
smuppemor Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Tror nok de aller fleste kunne klart seg uten å høre hans meninger ja! Hørte på nyhetene i dag at han ikke mener at enn mann som putter penis i munnen på et barn er pedofil...????? At skal en snakke om pedofili må en lenger ned i krybbestadiet??? Men sa at lommemannen godt kunne valgt noen som var noen år eldre(enn7-8).....Han er bare grusom, skulle ønske han fikk sparken!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå