Gå til innhold

Tips til skikkelig vinterlue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke vinterlue til småen... En som er varm og har øreklaffer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller ha droppet tanken om klaffer og kjøpt en "hettelue" (sorry, har glemt hva det heter:-)) i stedet. Jeg sverger til Reima og Kivat, men det er jo meg da... Dette er gode og varme luer i ull som er vindtette over ørene.

Skrevet

balaclava :)

Jeg ville også kjøpt det. Lue og hals i ett. Vi har Reima sin og er kjempefornøyd.

Skrevet

Ok takk for tips. Hvilket stoff er det i de?

Skrevet

skinnlua til nøstebarn. Er så fornøyd med den.

Skrevet

Men Reima er store i størrelsen, så prøv først eller vær sikker på at du kan bytte den.(Storesnuppa må bruke den jeg kjøpte til Lillesnuppa, str.48 og hun er 3 år)

Reima sine har ull utenpå og bomull på innsiden og er ikke vanntette, men det er Troll sine.

Skrevet

Jeg så på den. Den er jo knall-tøff! :D

Er den så varm at man slipper ha noe under?

Skrevet

anbefaler så absolutt sånn "finlandshette", som sitter godt inntil på hodet.. kivat har noen som er dyre, men knallgode.. i ull..

vi bruker ull fra sparkjøp, kostet 69 kroner eller noe? knallgod. er det mye vind, eller veldig kaldt, har vi en ekstra lue eller hetten utpå i tillegg da disse ikke er kjempetykke..

Skrevet

Vi har finlandshetter. De fra spar kjøp er gode, men man må jo ha noe utenpå som du sier. Derfor vi gjerne ville ha en skikkelig en.

Skrevet

Ull-luene til nøstebarn er også fantastisk gode!

Skrevet

Kjøp Buff og ta den på "finlandshette-style"

Skrevet

Vi har Buff også, men det er jo ikke noen vinterlue...

Skrevet

Hufa:) SElger de på OBS!

Vindtett og vanntett stoff utenpå, deilig fleece inni :) God og varm,selv i 15- :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...