Gå til innhold

Ut å fly...


Håper vi får det til

Anbefalte innlegg

Vi er så heldig å ha blitt invitert med av familien til Nice i slutten av juni. Alt blir påspandert. Jeg har termin 19. august. Det vil det fortsatt være 6 uker igjen til termin og jeg har lov til å fly. Mitt forrige barn kom fire uker før termin. Er så usikker på hva jeg skal gjøre.

Har ikke fortalt familien at jeg er gravid og dem måtte ha svar gangske snart for å bestille biletter.

Hva ville dere gjort? Er det mulig for meg å dra på en slik ferietur så sent i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi det var et lite dilemma...

Sånn egentlig vil det vel gå bra, men personlig vet jeg ikke om jeg hadde tatt sjansen. Hadde følt meg så utrolig utrygg hvis noe skulle skje... men de har jo gode sykehus i Nice også da så sånn sett er det egentlig ikke noe fare.

Veldig kjedlig å si nei når man får turen spandert også...

Uff ikke mye hjelp i dette men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ingen fare kjære deg,så lenge formen er fin og det er jo ikke så langt å fly.Vi skal til Budapest i slutten av mai og jeg har termin 14 august.Sist jeg var gravid var vi en uke til kreta da jeg var 5,5 mnd på vei. bare pass på å gå litt i flyet og ellers lytt til kroppen.skulle det skje noe,så finnes det sykehus og leger der også selvfølgelig.

Eneste legen sa at div flyselskap hadde forskjellige regler på hvor langt gravide er på vei de får fly,så greit å undersøke det først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde tatt en prat med legen min. Og fortalt at du er gravid til de som har bedt dere på turen og be de bestille billetter med avbestillingsforsikring/sykeforsikring i tilfelle du ikke skulle være i form til å reise. Men håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dret er nettopp det at flyselskapene opererer med forskjellig tid. Selv var jeg ute og reiste i forrige svangerskapt. Da var jeg nsten syv måneder på vei. VOkste så mye de dagene jeg var borte så dem ville nesten ikke la meg bli med på flyet hjem.

Denne gangen er det nærmere termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...