semma Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Nå har jeg gjort det i ett år og har blitt helt avhengig. Klarer ikke å starte dagen uten en liten "shot" av denne vidunderjuicen. Stoppet en periode på 1 mnd tid, men da stoppet også magen opp. Der har jeg vært før og fått presset på meg både nevelbrokk og irritert tykktarm. Om du drikker denne "vitamindrikken", tar kosttilskudd i tillegg?? Jeg har droppet multivitaminer, men tar Omega 3 og hvitløk i tillegg. = masse av energi og en veldig regelmessig mage/tarmfunksjon.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 jepp, jeg tar samme som du beskriver. Har drukket min lille snaps i over to år nå, og vil ikke være foruten. Tar ikke andre vitaminer, men tar som deg omega 3 og hvitløk fra samme produsent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå