Gullemor Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Lillemor fyller et år om seks dager og hadde sin første dag i barnehagen på torsdag. Hun har halv plass og hadde tilvenning forrige fredag, pluss mandag denne uka, og på torsdag var hun der "alene" for første gang. Ingvilds farmor og jeg dro for å hente henne, og de holdt på å leke i gangen inne på basen. Vi kom inn og Ingvild sto med ryggen til døra. Jeg sa navnet hennes, og hun snudde seg og kom gående mot oss, med et stort smil om munnen. Farmor og jeg satte oss på gulvet, Ingvild kom rett bort til meg, la armene rundt meg, la hodet sitt mot skulderen min og sa: "Mmmmmm. Da-i-dei", også gikk hun tilbake til de andre og lekte. *sukk* Kan det tenkes at mamma forteller Ingvild at hun er glad i henne en gang eller to pr dag??? ;o)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Å så søt da! Forøvrig veldig fint navn jenten din har.
Gullemor Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Takk! ;o) Ja, vi er sååå fornøyde med navnevalget! Har du ei lita Ingvild selv, kanskje? ;o)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Nei, har ikke det. Har ei Silje. Men har alltid likt Ingvild veldig godt.
Mayken Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Så flink Ingvild er da. Ina sier ikke setninger enda hun.
Gullemor Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 Fru Gyldenkron: Litt lik smak, muligens, vi da... Silje er også et navn jeg alltid har likt godt! Mayken: Takker for det. Dette er vel den eneste "setningen" hun sier, da. Hvordan går det hos dere? Skal vi møtes igjen en dag? Har dere hatt en fin jule- og nyttårsfeiring?
Mayken Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Vi har hatt det fint:) Hatt mye sykdom, Ina har gått fra det ene til det andre. Nå har hun luftveisinfeksjon og feber...stakkars jenta mi. Begynte i barnehage 2.januar. Også har vi begynt å pusse opp:) Må prøve å møtes igjen snart ja, men kanskje hjemme hos en av oss er ikke lett å ha med seg Ina på kaffe lenger. Hvordan har dere hatt det?
Gullemor Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2008 Vi hadde det ok i jula, stille og rolig, forsåvidt. Jepp, kanskje greit å møtes hos deg eller hos meg. Ikke bare enkelt å ha med disse små ut på voksenting... Her er vi jo i full gang med utbygging av huset; noe som går litt i rykk og napp. Har jo andre ting å ta seg av også, så det går ikke så fort når man skal gjøre det selv... Så kjedelig med sykdom, da... Vi har vel en del å "se frem til", både Ina-familien og Ingvild-familien, da de små snuppene har begynt i barnehage!!! Sykdom "hele det første året" eller noe... ( Snakkes! Nå skal jeg overlate pc'n til min mann, som skal spille litt. ) Klem.
NoDoubt Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Så herlig:-) Jenta mi på 3 1/2 sier og det ofte. Hun spør om jeg kan si det til henne og av og til;-) Hun på snart 2 år har ikke sagt det enda.
Mayken Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Jepp, sender deg ei melding en dag jeg, så vi får finne på noe sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå