Venezia 1 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har hørt at det finnes et smykke for mammer, men anheng som er babygutt eller babyjente. Det er sånn at om man får flere barn kan man helnge på flere anheng. Noen som vet hvem som forhandler disse og evnt en nettside med bilde av smykket?
Tante Bassa Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har to jente-anheng som heter englebarna. (fordi jeg har to jenter) Vet ikke helt hvor de er kjøpt, da jeg fikk de i bursdagsgave av jentene mine.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Englebarna får du i de fleste gullfunn butikker.Du kan få tak i de i sølv og zirkon eller ekte diamant. Søk på thomas sabo så får du se kolleksjonen. Han har veldig mye fint:=)
snuppilurine Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Husker jeg så noen fine fra et nettsted som heter luca. Bare søk på luca shop, så finner du det kanskje der..
kropp Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 gullungene er de i gull og diamanter englebarn er de i sølv, finnes i lysblå rosa gul etc
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 finner ikke noe slikt på nette jeg:( leter å leter
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Bare google thomas sabo eller gå inn på gullfunn sin hjemmeside..
Beama Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Vanskelig å finne bilde av smykke på nettet... har lett og lett selv for å vise mannen hva jeg ønsket meg til jul. Fant til slutt ett bittelite dårlig bilde, men husker ikke hvor nå. Mannen kjøpte iallefall til meg hos Bjørklund. Har en jente i. Men han har også lagt av en gutt til meg. For de begynte vist p bli vanskelig å få tak i fra leverandør.
CB-BabyBoy Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Det er Arte Gullsmed som har gullungene smykkene. Noen kaller dette også "mette marit smykket" siden hun har det. Man kan se bildet på forsiden her, bare scroll litt ned http://www.arte.no/ Der kan man også finne en forhandler i nærheten der hvor du bor
kathrinemor Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 http://www.godsomgull.no er det disse du mener? Side 3 i katalogen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå