Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har termin 8. mars. Hodet til baby har lenge ligget ned og magen er veldig veldig lav. Lurer nesten på om jeg får føde før termin...? Noen flere i uke 33 her? Og hvordan er formen?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Jeg har termin 5.mars. Og det er det samme hos meg som du beskriver. Babyen ligger med hodet ned og magen er veldig lav. Vet ikke noe om det er tilfelle at jeg vil føde tidligere for det. Håper babyen vil være der inne ihvertfall til termindato. Formen er veldig bra, men har mye kynnere.
Shinyogsmåen Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Vi har termin samme dag Hodet til baby har ligget lenge med hodet ned hos meg også. Men det har ikke festet seg enda. Men det har kanskje det hos deg da.. spennende Når skal du på kontroll igjen da? Formen min er grei, bortsett fra bekkenløsning og en del halsbrann. Selv tror jeg kommer til å gå over termin (vet ikke hvorfor men). Hvordan er formen din da? Har du hatt mye kynnere? Har ikke fått det enda jeg (så vet ikke hvordan de kjennes enda he he)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Moro at vi er flere. Har du barn fra før? Jeg har selv 2 fra før. Kynnere kan jeg også skrive under på, men jordmoren min sa jeg ikke skulle bry meg siden jeg var 3.gangs... Visstnok at de blir sterkere og hyppigere for hvert barn vi venter.
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Hei.. Termin 8 mars her...Og magen er litt opp og ned...Kommer ann på hvordan hun ligger...Akkurat nå så sitter hun...Ikke godt...Men håper hun legger seg med hodet ned før hun har planer om å komme... Formen er som så...Veldig sliten for tiden..Og litt plaget med bekkenet..Ellers så er formen grei. hehehe... Hvordan er formen din da??
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Jeg (hovedinnlegger) venter nr 3 og vet ærlig talt ikke om hodet er festet. Var på kontroll på fredag og har bare fått beskjed om at baby fortsatt har plass til å snu seg der inne. Neste kontroll om 2 uker. Omtrent konstant med kynnere, men visstnok ingenting å bekymre seg over som flergangs. Magen blir stenhard og veldig ut"spendt", ubehagelig men ikke vondt. Vondt i bekkenet her også, men generellt fin form ja. ;o)
~falck~ har fått baby! Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Hei... Jeg har også ordinær ul termin første uken i mars:)) Men legen min som også har ul apparat sier termin nesten 2 uker før, da jeg hadde mens termin - så det blir spennende! Babyen ligger med hodet ned og jeg skal på sjekk til uka for å se om han er festet... Er fryktelig sliten for tida med små i huset fra før også!! Syns tida går sååå sakte nå!
Plopp Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Jag har termin den 7e Mars och min mage ligger lågt. Huvudet har legat nedåt länge. Magen är helt enormt stor och folk frågar fortfarande om jag är heeeeeeelt säker på att det inte är tvillingar..... ;-) Babyen är normalstor, men har också en känsla av att jag kommer föda före termin..
Princen min Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har også termin 8 mars,og formen er sånn opp og ned... Hen sakl du føde hen? Jeg skal i arendal....
mamsen72 Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har termin 7.mars. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, gutten ligger med hodet ned, men er ikke festet. Synes også at magen er lavt nede, men ifølge jordmor har nok dette litt med at jeg ikke har like stramme muskler i magen lenger (venter nr.3). Ellers så er jeg plaget med vanvittig mange kynnere, og har mye menssmerter i tillegg, spesielt om natten. Har også en følelse av at jeg vil føde før tiden, men hvem vet.......!?!
Athene75 Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har termin 5 mars. Magen min også er lav, men jeg aner ikke om babyen har snudd seg.
BarnNr.4 :) Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Heisann;) jeg har termin den 6 mars, og formen er ganske bra, men er veldig sliten.. Hode til bebin min ligger ned, og det kjenner jeg for når hun hikker, så skjenner jeg det i skjeden.. hehe;) Veeldig mye liv der hele dagen.. Magen er ganske lav, og jeg har på følelsen av at hun kommer til å komme før termin...
Meg og lillespiren <3 Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Jeg har termin 4. mars. Har vært så sikker på at han kommer til å komme i februar, men nå er alt snudd på hodet siden han ligger i tverrleie. Derfor er magen enda kjempehøy, går bare og håper å venter på at magen skal synke, for da har han jo snudd seg. Føler meg kjempebra, går gjerne en god tur og føler meg ellers aktiv. Er fordi jeg er så heldig at jeg ikke har bekkenløsning og andre sånne plager (toutch wood). Har en forferdelig halsbrann til tider, og jeg merker at babyen begynner å bli sterk nå, for til tider gjør det vondt når han sparker. Artig at det er mange fler her som har termin samme tiden
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 Hei=) Så arti tråd:) Jeg har termin 4. mars. hodet ligger ned og det er MYE aktivitet her om dagen:) Jeg arbeider enda og er i veldig god form, ingen plager enda.. litt halsbrann om kveldene når jeg blir liggende på sofaen/ sengen.. vet ikkke om magen er høy eller lav..
lykkelig familie på 4:) Skrevet 12. januar 2008 #15 Skrevet 12. januar 2008 Har termin 6. mars. Har hatt lav mage hele veien jeg. Var på ordinær ul, 3d i uke 30 og hos jordmor denne uken, og alle gangene har han ligget med hodet ned. Så vet ikke om det har noe å si i forhold til å føde før, men hvem vet... Er førstegangsfødende, så alt er nytt for meg:-) Formen er fin. Har hatt litt vondt i korsryggen/bekken, men fungerer fint likevel. Gjør øvelser hver dag som jeg har fått fra fysioterapeut. Tror de hjelper bra. Ellers er det mye løping på do om nettene for tiden, og blir fortere sliten nå enn tidligere. Så kan egentlig ikke klage:-)
Mesusah Skrevet 12. januar 2008 #16 Skrevet 12. januar 2008 Har termin 7.mars jeg også Magen er lav her og..Har på feelingen at han kommer 29.februar jeg Formen er fin, bortsett fra bekkenløsning..Er sykmeldt, har vært det siden november.. :/
Jubelbrus* Skrevet 12. januar 2008 #17 Skrevet 12. januar 2008 Hei alle! ) Jeg har termin 2.mars, men i motsetning til de fleste av dere tror jeg gutten min ligger i sete ennå. Magen er høy og presser voldsomt mot ribbena. Håper han har planer om å snu seg snart! Eller, jeg tror i alle fall han ligger med hodet opp. Kjenner bare spark nedover, nederst i magen. Hva tror dere? Ellers er formen bra, selv om nettene begynner å bli slitsomme. Men såpass tåler jeg!) Kanskje jeg får litt før tiden, jeg òg? Tror det )
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 12. januar 2008 #18 Skrevet 12. januar 2008 hei! jeg har termin 7.mars var på ul i går og da sa han at hu lå med hodet ned. men nå kjennes det ut som om hu ligger på tvers, hodet stikker ut på venstre og rumpa på høyre tur jeg
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #19 Skrevet 12. januar 2008 hei, har termin 7 mars. Vet ikke hvilket kjønn det blir. Ligger i seteleie forsatt, va til legen på fredag og fikk smugkikke på ul.. Fikk ny time hos legen 30 jan for å se om babyen har snudd seg. Håper det for jeg er litt skeptisk til setefødsel..:-/
Kystrøya Skrevet 13. januar 2008 #22 Skrevet 13. januar 2008 Heisann! Har termin 4 mars, er andregangsfødende. Babyen romesterer rundt enda. Den er overalt i magen. Både med hodet opp, ned, tverrleie osv osv. Men har enda ikke magen så høyt oppe som i forrige svangerskap likevel. Formen er sånn passe. Jobber enda, men vet ikke hvor lenge jeg klarer fortsette. Idag er det 4 uker til jeg skal ut i permisjon, så dersom jeg blir sykemeldt i nær fremtid så kommer jeg nok ikke til å få så kjempe dårlig samvittighet... Har bekkenlåsning som ikke er noe særlig, fortsatt kvalm og kaster opp, og en forferdelig halsbrann så snart jeg kommer i vertikal stilling. Men føler meg ellers mer pigg denne gangen enn forrige, og gleder meg veldig til babyen blir født =)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. januar 2008 #23 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har termin 5 mars, og magen er lav og baby har lagt seg med hodet ned for ca 1,5 mnd siden og har ligget slik siden. Har masse kynnere, og fra torsdag kveld til lørdag hadde jeg masse ubehagelige kynnere som gjorde småvondt på magen og i ryggen, og det var vondt å ta på magen. Lurere på hva det var... Gikk over når jeg hadde sovet natt til Lørdag. Ellers kjenner jeg at det tar i bekkenet og skambeinet nå, sliter litt med nattesøvnen får vondt i hoftene på den siden jeg ligger på, så jeg må snu meg ofte... Noen fler? Gleder meg masse til lillegull kommer ut, hos meg lurer de også på om jeg har tvillinger eller at termin datoen er feil, magen er visst kjempestor til å bare være i uke 33. Ja ja... Jeg er førstegangs så ikke vet jeg.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. januar 2008 #24 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har termin 4.mars! Har ganske lav mage, rund og fin. Ikke lagt på meg noe spesielt mye i svangerskapet, rundt 6 kg. Har en del halsbrann, vondt i bekkenet om natten når jeg ligger, så sliter litt med nattesøvnen. Ellers går det fint. Gleder meg sinnsykt til å se gullet!! Er førstegangsfødende:)
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 15. januar 2008 #25 Skrevet 15. januar 2008 Har temin 17 mars men skal ha ks første uken i mars regner jeg med. Dette er 3.barn. syns det er veldig tungt denne gangen. Slarkete bekken, vondt for å sove, reise seg, ja alt i grunnen. Har vanskelig for å innse at det er så flere uker igjen enda, føler meg rett og slett fødeklar! Magen er igrunnen hverken høy eller lav, ligger i seteleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå