Gå til innhold

Bilde av magen 14 uker om noen vil se (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så fin mage du har! Skikkelig gravidkul på den så tidlig! Har mer mage enn deg, men her er det ikke mye antydning til babykul nei. gleder meg til å få fin mage jeg også :)

Skrevet

Takk :-)

Den begynner bli stor nå ja men magen kom bra fort hos meg da så har igrun hatt mage fra veldig tidlig av..

Men var en periode det så ut som jeg bare hadde lagt på meg så greit at den har forma seg litt mere slik at man ser det er gravid mage og ikke noe annet :P

Er du langt på vei du?

Skrevet

Oi, så fin mage! Jeg er også i uke 14, men har ikke så stor mage enda. Jeg kjenner en kul, men den vises ikke så godt for andre ennå. Har du vært på ultralyd?

Skrevet

Ja var på UL i uke 5 og 6 også var vi på ny UL i uke 12 så nå er neste 6 februar så håper vi får vite kjønnet da..

Ble satt frem 5 dager på UL vi var på i uke 12 så lurer på om jeg blir satt frem eller kansje mer tilbake ëller om vi har fått rett UL termin nå på neste :-)

Skrevet

Oi, så fin mage! Litt utenfor tema kan det jo nevnes at jeg synes du var veldig fin på håret også... =)

Skrevet

Hihi takk :P

Skrevet

Takk :-)

Skrevet

Oi, du har jo mer mage enn meg som er i uke 20 jo, he he. Men det var en fin liten kul ja:) Begynner så vidt å komme litt her også nå. gleder meg til det er en sån virkelig baby-kul

Skrevet

Er i uke 16. Ingen som kan se jeg er gravid enda ;) I første svangerskap såg ikke folk det før jeg var nesten 6 mndr på vei. Er lang, og har bakovervendt livmor, så det har nok en del med saken å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...