Gå til innhold

" åhhh, jeg eeeeelsker ulltrusene mine!! "

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette fikk jeg høre av jenta mi idag, hihi:-)

"de er så kjempe myke og gode mamma - vil du at jeg skal kjøpe sånne til deg til din bursdag, kanskje ?"

Hun er tre og et halvt, og hadde jeg kunnet ville jeg fryst denne tiden en laaaaang stund......hun er så inderlig søt, og sier så mye snodig og fint...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy! Jeg er vokst opp i moderns hjemmestrikka ull plagg og får kløe hver gang jeg ser/hører ordet ull.... Så nå kan du tenke deg :D

Skrevet

Hehe, så du grøsser skikkelig nå, med andre ord:-)))

- Men de ER faktisk veldig, veldig myke, da!! (men jeg har de IKKE på ønskelista mi, hvis det skulle finnes til voksne!)

Skrevet

Selv har jeg veldig sansen for ull, både til gutten vår og oss voksne. Men ulltruser har jeg ikke altså...

Skrevet

Ja, det finnes jo veldig mye myk og deilig ull nå - men jeg husker selv kløen fra jeg var liten.....uhhhhh.....

Skrevet

Litt annet ull man får i dag! Kler ungene mine i ull jeg, men jeg kan alikevell ikke fri meg fra følelsen jeg hadde når jeg var liten! Varm gymsal på juletrefest i hjemmestrikka ullkjole... Grøss og gru!

Skrevet

Jeg hadde også hjemmestrikka ullkjole en jul!!! Fikk det til bursdagen min i desember:-)

Den var nydelig, med gullbord nede, og gullbelte i livet - men en giftig gave, for den klødde som fy!

Skrevet

På bakgrunn av vår egen kunnskap om ull er det i grunnen litt "ufint" å kle sine egne unger i ull :)

Skrevet

Men vi vil jo så gjerne det beste !!!! :-)))

Og ulla ER myk nå:-)) Basta, barn, ingen protester. (håper ikke hun lar meg svi for ullklærne senere...;-)

Skrevet

Vi får håpe vi gjør det beste :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...