Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 http://www.facebook.com/photo.php?pid=1669122&id=868825370#pid=1996521
Tredjemann på vei :D Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Får ikke sett bildet uten å være innlogget på din profil:-) Hadde ikke mye mage i uke 14 jeg nei, selv om dette også er min andre. Men magen var rimelig paddeflat før jeg ble gravid også da så... Den poppa ut for fullt i jula, så er nå blitt fin og rund! Er nå 19 uker på vei:-) Vet dere hva dere får enda?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 rart at ikke du får se den for deg har jeg jo på vennelista på facebook.. Hmm får jo ikke lagt det inn her pga min egen side tuller seg så kommer ikke innpå den og får null respons når jeg sender mail og spør om de kan fikse det.. Jeg fikk mage allerede i uke 7 jeg, da kunne du se litt kul på magen så kom veeeeeldig tidlig her.. Nei var for tidlig og se når vi var på UL (12+4) så håper vi får vite når vi skal på ny nå 6 februar, men jeg har guttefølelse men det hadde jeg sist også og da var det jente så må nesten bare vente og se
Tredjemann på vei :D Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Herregud så dum jeg er... Kan jo bare åpne et nytt vindu og logge meg på facebook selv da! Jeg har hatt jentefølelse hele tiden og fikk bekreftet det på UL:-) Det blir stas med en av hver! Stoler på UL, for har allerede handlet inn litt søte jenteklær:-) Og vi kaller henne allerede Lille Pernille, Oliver også, hehe.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Kan se bildene her også da, kansje lettere så slipper en logge på facebook http://amalielarssen.piczo.com/?g=47819719&cr=5 Jeg hadde ikke så sterk guttefølelse med Amalie som jeg har nå, med henne var det mest pga jeg kun hadde klart guttenavnet Men nå har jeg kun et jentenavn og ingen guttenavn men har alikevell veldig sterk guttefølelse, sambo er jo sååå sikker på at vi skal ha enda ei jente da, men går like greit uansett om det er gutt eller jente :-) Men veeeldig praktiskom det er jente med tanke på klær og slikt...
Tredjemann på vei :D Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Ja, du har jo skikkelig kul allerede du! Magen min ser ganske lik ut som din akkurat nå:-) Er så utrolig gøy å begynne å kjenne kraftige spark igjen! Har kjent liv lenge, men nå begynner sparkene å bli kraftige og oftere:-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 Ikke så lett og skjule den lengre nei Jeg har bare kjent sånne små spark enda, kjente første rundt uke 11/12 men kjenner ikke hver dag så håper jeg begynner kjenne litt mere spark snart, med Amalie kjente jeg ikke før i uke 16 ca men da så jeg sparka uttapå magen samtidig som jeg kjente sparkene så det var litt morro :-)
Edelweis Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 jeg fikk også til å se bilde ditt=) så stor mage har jeg også. min andre dette også. ville bare si at jenta di var skikkelig nydelig å søt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå