selfangerkjerringa Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg vet ei dib-dame utenom normen når jeg ser nicket så stiger formen når hun er pålogget da vet jeg at det garantert blir en positiv natt hun vet hvordan det er å leve og gir av seg selv uten å kreve selv om hun ikke får noe igjen så stiller hun opp for ukjent og venn jeg sender en klem til deg ikveld mitt budskap er dette: jeg står i gjeld til en fantastisk flott og varm jente sjaman - du har mye godt i vente for en som kan hjelpe med hjerte og vett personer du aldri har møtt og sett er en som får universet i balanse ved å bære godhetens skjold og lanse jeg skulle så gjerne fått gitt deg en klem vente med kake når du kommer hjem legge varmeflaske i sengen din sy deg en kjole så kjempefin istedet jeg skriver en ode til deg noen ord på nettet, et dikt fra meg en enkel takk fra en som har hatt gleden av å bli hjulpet en natt - du er ei flott jente, sjaman tusen takk!
selfangerkjerringa Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2008 hm - leste nettopp en flott dikt-tråd her ikveld, men ingen respons fra sjaman på en ode dirkte til henne? snodig....
Under den hvite bro Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 huff så ikke denne i går snuppa...tusen takk for et flott dikt...måtte logge meg av i halvti tiaa hehe....tror jeg det var da...tok vinen overhånd hehe klem
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 sjaman, du hadde rett angående dine spådommer om lørdagen :-) tihi... gleder meg til i sommer jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå