Bianca83 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg jobber foreløbig fullt enda.. Hvordan er det med dere andre?
Tobias og Robin Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 jeg er i uke 30... 30+6, å er sykemeldt...
trebarnsmamma? Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Nei. Det gjør jeg ikke. Skulle gitt hva som helst for å ha friske og normale svangerskap, men jeg har hatt hyperemesis hele veien i dette svangerskapet, og hadde det også hele veien i forrige. Nå har jeg i tillegg bekkenløsning, så jeg er sykemeldt. Dere som er i fin form og kan jobbe er kjempeheldige!
Bianca83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Skjønner. Kjedelig når kroppen ikke er med. Skal til kontroll igjen hos legen om halvannen uke. Tenker om jeg kanskje skulle gått ned til 80% da jeg merker jeg blir mere sliten i ryggen nå (står og går veldig mye i jobben). Kanskje en rolig dag midt i uka gjør at kroppen holder til jeg skal ut i permisjon. Men vet ikke hvor mye som skal til før man kan bli sykmeldt 20%. Vi får se :-)
Hvitkløver2020 Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 50% sm. har hatt mye blødninger. men det ser ut til å ha gitt seg nå=)
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Stort sett sprek som en gyngehest og jobber 100%. Og pusser opp på fritiden! Jeg har vært kjempeheldig med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå