Gå til innhold

Jeg blir gal av kynnerne.


Anbefalte innlegg

Skrevet

36 uker på vei i morgen. Og jeg er så plaget med vonde kynnere. De sitter nederst i magen, og siste uka spredd seg til ryggen i tillegg. Hele magen bare heiser seg opp og blir helt spiss. I tillegg har det begynt å gjøre vondt i endetarmen når de står på. Kommer spes på kvelden, hvis jeg har gått litt i butikk etc.

Jeg er andregangs. Fødte to uker forrige gang, og har en følelse av at jeg ikke holder ut til termin denne gangen heller sånn som magen jobber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tredjegang og jeg har også veldig mye kynnere. Mellom 20-30 daglig. Plagsomt. Min nr 2 er 11 dager før termin, så jeg håper på at denne gang ikke går fullt ut. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...