Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 36 uker på vei i morgen. Og jeg er så plaget med vonde kynnere. De sitter nederst i magen, og siste uka spredd seg til ryggen i tillegg. Hele magen bare heiser seg opp og blir helt spiss. I tillegg har det begynt å gjøre vondt i endetarmen når de står på. Kommer spes på kvelden, hvis jeg har gått litt i butikk etc. Jeg er andregangs. Fødte to uker forrige gang, og har en følelse av at jeg ikke holder ut til termin denne gangen heller sånn som magen jobber.
Ixe-mix Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg er tredjegang og jeg har også veldig mye kynnere. Mellom 20-30 daglig. Plagsomt. Min nr 2 er 11 dager før termin, så jeg håper på at denne gang ikke går fullt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå