Gå til innhold

Tror nok nacvnet er klart allerede!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har en jente fra før som heter Fanny, og i juni kommer sannsynligvis en lillesøster. Det vi er mest enige om er Matilda, det syns vi er fint :o)

 

Er det noen flere som har begynt å tenke på navn enda her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Vi har navnet klart! Har hatt en magefølelse som sier at det er ei tulle denne gangen, og det stemte med UL:-)

 

Storebror på 2 år heter Oliver og veslejenta skal hete Pernille:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet er bestemt ja ;-)

 

Han skal hete Linus. (som er endingene på våre navn)

Fra før har vi Benedicte, Sebastian, Casper og Oscar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt skal hete Sander og jenta vår heter Vilde Cecilie. Synes det er litt tidlig å bestemme seg helt, men begynner å bli vant med det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet ikke kjønn enda men har bestemt oss for navn.. I magen er det en Jonathan eller ei Hedda.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vi har nesten bestemt oss for Marius. Men jeg er så ubestemmelig at vi kan fort ende opp med Joakim også, eller Martin eller.... Men det blir helt sikkert et guttenavn etter som det er en gutt i magen *fnise*

 

Hadde det blitt en jente hadde det blitt Mathilde!! Men vi får gjemme det til senere en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det enten odin andrè eller serine...

var bestemt i jula i fjord det....

var de fineste navna vi viste under en diskusjon,så da vi fant ut vi skulle ha barn var valget enkelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

var på ul den 8 januar og fikk ett100% gutt svar så da blir det tobias her.

 

men har vurdert om det kanskje blir to navn men vet ikke hva som klinger best med tobias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

HVorfor ikke ha Tobias for seg selv?

Men jeg kan komme med et forslag dersom dere skal ha to navn : Heine Tobias synes jeg klinger fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bestemt oss for Scott eller Oscar, da jeg var ganske sikker på at jeg hadde en gutt i magen. Alle sier jeg har guttemage... det kinesiske horoskopet på babyverden sier gutt... og at det jeg har lagt på meg er på magen. Ikke noe på lår/rumpe osv. Men etter UL i dag viser det seg at det er ei lita jente :o) Tror ikke helt på den ennå ;o)

 

Dermed er lille prinsesse i magen navneløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt på Elida hvis det blir jente. (Etter babyens oldemor) Guttenavn har vi ikke peiling på. Har en gutt som heter Adrian fra før... Forslag til guttenavn som passer?

Skal på UL 25.januar, håper vi får vite kjønnet da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ultralyd 1 februar, men navnet er klart for eventuell jente, det blir Annika:) Når det gjelder gutt er vi heller litt uenige/ubestemmelige men har tenkt en del på emil. Blir jo rene astrid lindgren family her:) hihi Får håpe det er jente, for jeg synes annika er så fint og så er jeg så glad det ikke er så mange som heter det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syntest navn er vanskelig vi blir ikke enig denne gangen.

er usikker men det blir kansje en jente, var vanskelig å se fordi hun lå så sammen krøllet.

Mulig det blir Elitsia eller Linea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får gutt, men UL viser en jente.....

Har en jente som heter Monique og en gutt jeg er stemor til, Stefan, så blir det en jente må det bli ei lita Elisa, men blir det en gutt..... vet vi ikke ennå, kanskje Julian eller Michel. Blir ikke enige om guttenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...