Gå til innhold

Tror nok nacvnet er klart allerede!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmm... Vi har nesten bestemt oss for Marius. Men jeg er så ubestemmelig at vi kan fort ende opp med Joakim også, eller Martin eller.... Men det blir helt sikkert et guttenavn etter som det er en gutt i magen *fnise*

Hadde det blitt en jente hadde det blitt Mathilde!! Men vi får gjemme det til senere en gang :)

Annonse

Vi hadde bestemt oss for Scott eller Oscar, da jeg var ganske sikker på at jeg hadde en gutt i magen. Alle sier jeg har guttemage... det kinesiske horoskopet på babyverden sier gutt... og at det jeg har lagt på meg er på magen. Ikke noe på lår/rumpe osv. Men etter UL i dag viser det seg at det er ei lita jente :o) Tror ikke helt på den ennå ;o)

Dermed er lille prinsesse i magen navneløs...

Vi skal på ultralyd 1 februar, men navnet er klart for eventuell jente, det blir Annika:) Når det gjelder gutt er vi heller litt uenige/ubestemmelige men har tenkt en del på emil. Blir jo rene astrid lindgren family her:) hihi Får håpe det er jente, for jeg synes annika er så fint og så er jeg så glad det ikke er så mange som heter det!:)

• 2 uker senere...

Jeg tror jeg får gutt, men UL viser en jente.....

Har en jente som heter Monique og en gutt jeg er stemor til, Stefan, så blir det en jente må det bli ei lita Elisa, men blir det en gutt..... vet vi ikke ennå, kanskje Julian eller Michel. Blir ikke enige om guttenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...