Pocoyoツ Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 ..Å finne jentenavn! Vi klarer ikke å bli enig! Vi ønsker kun ett navn, og det må være enkelt og greit, da vi har et uvanlig etternavn. Det eneste navnet vi begge syns er fint, er Thea, men det er jo et poppisnavn. Kjipt hvis hun får 3 andre i klassen med samme navn. Jeg har foreslått Mart(h)e Linnea Sara Lea(h) Sofie Han foreslår Helle Nora Ulla Kom med forslag! Pliiiiis!
stinky og poopy Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 hva med Yasmin? litt langt, men enkelt... eller Mina? Ayla?
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jentenavn er jo så enkelt! Mina favoritter (bortsett fra Matilde så klart) er Oda Otilie Sofia Olivia
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Mange nydelige navn der... Minste jenta mi heter faktisk Leah Sofie
Vipsenmamma Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Av disse : Helle Ellers Siren Maja Liv Taran Tale Guro Nina Una
hund&barn@fullrulle Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Av de dere har på lista hadde jeg tatt Helle Jenta vår heter Siri og jeg er superfonøyd med det navnet, selv om mitt førstevalg var Kaja...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Min lille heter Anéa. Minner litt om Thea, da. )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ville ikke ha oppkalt datteren min etter det mest populære p-pille merket i Norge, hadde det ikke vært for det hadde det kanskje vært et fint navn. Hvis jeg får en datter til skal hun hete Moira Benedicte. Mina var fint da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå