Gå til innhold

Det er så vanskelig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

..Å finne jentenavn!

Vi klarer ikke å bli enig!

Vi ønsker kun ett navn, og det må være enkelt og greit, da vi har et uvanlig etternavn.

Det eneste navnet vi begge syns er fint, er Thea, men det er jo et poppisnavn. Kjipt hvis hun får 3 andre i klassen med samme navn.

 

Jeg har foreslått

Mart(h)e

Linnea

Sara

Lea(h)

Sofie

 

Han foreslår

Helle

Nora

Ulla

 

Kom med forslag! Pliiiiis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med Yasmin? litt langt, men enkelt... eller Mina? Ayla?

Skrevet

Jentenavn er jo så enkelt!

 

Mina favoritter (bortsett fra Matilde så klart) er

 

Oda

Otilie

Sofia

Olivia

Skrevet

Mange nydelige navn der... Minste jenta mi heter faktisk Leah Sofie ;)

 

 

Skrevet

Mariell :)

Skrevet

Av disse : Helle

 

Ellers

 

Siren

Maja

Liv

Taran

Tale

Guro

Nina

Una

 

Skrevet

Av de dere har på lista hadde jeg tatt Helle :) Jenta vår heter Siri og jeg er superfonøyd med det navnet, selv om mitt førstevalg var Kaja...

Skrevet

Min lille heter Anéa. Minner litt om Thea, da.

 

:o)

Skrevet

Jeg ville ikke ha oppkalt datteren min etter det mest populære p-pille merket i Norge, hadde det ikke vært for det hadde det kanskje vært et fint navn.

Hvis jeg får en datter til skal hun hete Moira Benedicte.

Mina var fint da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...