storebror og junibaby=) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 hvordan er de i str? hvilke str bruker barna deres?alder og høyde? tenkte å se om jeg finner noe på salg til neste vinter
Stratos med 3 barn Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Nettopp kjøpt ny nå og der i følge hun jeg kjøpte av ganske store i str. Jeg har en ganske stor gutt som nå er 16 mnd og bruker 86. Neste år mener hun jeg kjøpte av at han kan bruke 92 og det tror jeg på! Den er diger Trodde først jeg burde ha 98 jeg forstår du, men det er nok riktig som damen sa at det blir altfor stort!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Hei!! Kjøpte troll dressen i fjor..Syntes ikke den var noe særlig.. Foret inni løsner fra knappene og det er umulig for min 3,5 åring å kle den på seg selv.. Sikkert grei når barna er så små at de blir kledd på.. Men min gutt kler på seg selv og da ble dressen bare frustrasjon... Så vi endte opp med å kjøpe ny dress selv om den andre fremdeles passer....
Stratos med 3 barn Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Fest ikke foret til dressen, men ta de på hver for seg. Da er det enkelt! Dessuten får man kjøpt dresser hvor foret sitter fast, det har jeg gjort nå. Mener den heter Monster dress fra Troll og jeg fikk den på tilbud til 650,-
bambi på isen Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Troll dressene er store i størrelsen!! Har til alle mine 3!! Det som er så greit med dem er at de kan strammes godt i magen, så dressen henger oppe!! Har 92 til snuppa, hun ble 2 i desember, tynn men lang er hun!! Midterste har 104 og er 4 år, han er ca 100 cm!! Disse 2 har troll design dressene, mens eldste mann på 6 år har troll classic, med løst ullfor, den tar han på seg i en 2 gang, først ulldressen også ytterdressen, fungerer helt fint:-) Dessuten er de dressene veldig gode, både i kaldt vær og i vått vær, de er helt vanntette:-)
Gulosten™ Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Soff er netopp fylt 3 år, er vel sånn ca 1 meter lang, bruker 104 i Trolldress. Den passer nok litt utover høsten håper jeg, men til vinteren blir det sikkert ny dress igjen.
storebror og junibaby=) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 vil gjerne høre fra flere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå