lenej :o) Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 høre om tanna er kommet fram fra gommen. mange barn har vondt i gommen, og vil ikke la oss kjenne emd fingrer, uansett hvor mange liter dentinox du heller innpå... dess, så slår man vel å merke ikek tanna, man bare stryker den over gommen, og hører om noe klirrer imot.. må du ikke ta heelt av her...
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Begge tennene er kommet langt ut, han har hatt dem i 2 måneder?
Anne-B. Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Da trenger du ikke å kjenne etter dem.. Er jo bare for å konstatere om de er på vei eller ikke.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Får å høre om tanna har kommet igjennom:) Har gjort det på begge mine jenter, da jeg har syntes at jeg har kjent noen "tagger", men ikke vært heeelt sikker. Har da tatt en t-skje (ikke plast) og "slått" på gommen med den, og da har det sagt PLING... Altså, ett hjelpemiddel for å sjekke om tanna har kommet eller ikke. Jentene mine har helst ville hatt tennene sine for seg selv, og lar ingen få kjenne på dem..
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Er svigermor som gjorde dette, jeg likte det ikke. men bet tenna sammen. (som vanlig) Lurte bare på hva vitsen er? Siden hun kun begrunte det med at det var artig
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Men dersom tennene vises, han har hatt dem over to måneder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå