Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei du lenge siden sist, joda alt går seg vel til. Sa til mamma før jul at hun faktisk kunne fortalt meg hvor tøft livet kunne bli til tider så hadde jeg helgardert meg med rustning og sverd hihi...men men det positive er at etter reng kommer solen og uten regn ville alle planter dø så men trenger regn....innimellom...men fremover håper jeg det bare blir sol ei stund hehe.... lenge siden sist...hvordan er ting hos deg...
Anne-B. Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Og over skyene er himmelen blå.. Det blir noen tøffe tak til tider. Det går bra her, jeg koser meg hjemme med lillejenta som er 4 1/2 mnd gammel nå. Og har fått to tenner! Hehe. Var i bursdagsselskap i dag, og der var det noen andre med baby. Alle babyene hadde hår på hodet, bortsett fra min.. Men ingen av dem hadde tenner. Jeg har ikke drevet så mye med DiB siden jenta blei født. Dagen går med til så mye rart.. Har ikke helt fått med meg hva som er skjedd, men skjønner at det er et eller annet som har foregått hos deg. Håper blir bedre etter hvert! Stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå