AO3 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Nå har jeg akkurat blitt prøver - jeg var ferdig med bortfallsblødningen/"tr" etter p-pilleslutt på torsdag. Jeg synes det er ganske befriende å ha sex uten prevensjon, faktisk - selv om jeg vet at det er ganske upolitisk korrekt å si det. Det er også HERLIG å slippe å ta p-piller - det er jo mye morsommere å ta folat hver morgen istedet for p-piller. Naturlig nok! Selve sexen er jo like deilig som før, bare med en liten ekstra underliggende spenning. Sambo ser også ut til å like prevensjonsfri sex tihi Noen flere som fikk det på samme måten da de begynte å prøve? Vi blir nok vant til det etterhvert, men akkurat nå bare koooooser jeg meg masse!
Blacktower Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Syntes det var kjempeherlig å kaste pillene når jeg gjordet det=) Er en stund siden jeg slutta med de, men blei ikke ordentlige prøver før en 4 mndr siden. Spennende tid vi er inne i gitt. Krysser fingrene for at det klaffer snart. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå