Gå til innhold

Kommet deg vel gjennom jula, Sjaman?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble en tøff slutt på året for deg! Håper det går bedre nå:-) Selv synes jeg det av en eller annen grunner vanskelig å lomme helt "inn" i det nye året...føler meg "disconnected", jaja, går seg vel til!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det ble det men jeg tror jeg er på god vei...dont get mad get even er det noe som heter...og jeg ble vel litt kvassere enn jeg normalt bruker å være til noen hehe...

ellers går alt bra...enn med deg???

Skrevet

Alt går i hundreogti- og kombinerer man det med å ikke føle seg like, pokker hva er ordet ...connected, så blir det litt forvirrende og stressende. Tror det kommer ei roligere uke nå, og da blir jeg å bruke tid på å komme i balanse igjen.

Så bra at ting går bedre nå da! Har du vært kvass??

Skrevet

sjaman-mor

jaggu er du populær her inne, derfor lager jeg ikke noe tråd. du trenger ikke noe større ego. fnis. ;) har du det bra?

Skrevet

jada tinker...lo så jeg grein på innlegget om lommemannen ...kommentaren din ang staff...hihi

Skrevet

ja det har jeg...tåler ikke dagens lys det jeg gjorde...men ok nok om det...må vel skrifte en vakker dag...for å tømme meg

Skrevet

høhø.. jammen, om jeg var skyldig i pengesvindel ville jeg feks valgt shiong som advokat og om jeg var pedo så hadde jeg nok valgt staff.. høhø.. evt ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...