lego Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Du svarer hvis du gidder, hvis ikke så går det også bra. Ser du noen graviditet i nærmeste framtid??? født. 28.11.81
Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 jeg var vel litt kjapp der skulle jo og si at jeg tror det vil skje noe innen 6 mnd hehe....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Ser du noen graviditet her i den nærmeste fremtid da sjaman? 20.01.84
lego Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 Hihi. Den er grei. Innen 6 mnd er det jeg håper på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå