Gå til innhold

strekkmerker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk dere flere med nr 2 enn 1??

eller ble de større... ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ikke flere sm jag la merke til hvertfall..de gamle liksom bare ble litt mere synlige igjen..uten at det brydde meg..men var større med første baby 30 kg, men s med nr. 2 la jeg på meg kanskje bare 10..tror vekten hadde noe av skylde for at jeg i det hele tatt fikk strekkmerker..hehe

Skrevet

Fikk masse strekkmerker med nr 1.. over hele magen. Nå er jeg snart 36 uker med nr to og det er ikke noe mere strekkmerker. De er mer synelige igjen, men det hadde jeg regnet med også.

Skrevet

Jeg fikk noen få helt øverst på magen denne gangen. sist var jeg helt stripete...

Skrevet

Jeg fikk ingen med første, men er større nå, så jeg går bare og venter.

Av og til er huden så stram at det kjennes ut som den skal sprekke.....så de er nok like rundt hjørnet:-))

Skrevet

Fikk ikke flere med nr to nei, tror det er ferdig strukket der det skal, men var som ferske rett etter fødsel nr 2.

Fikk forøvrig ikke strekkmerker før helt på tampen av svangerskapet, veldig fornøyd med det ja...

Skrevet

Fikk noen rundt navelen med nr 1, ingen med nr 2 :)

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen=)

er ikke det at jeg bryr meg så veldig, bare lurte liksom..=)

fikk strekkmerker mens jeg gikk ned i vekt med snuppa... FØR jeg fikk mage,.. trodde ikke det var mulig, men fikk beskjed om at det var hormonelt og at det kom hvis det kom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...