Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Noen med gode tips? Lite søvn her i gården .... Slitsomt
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Min har slitt veldig med de fleste tennene, dårlig søvn i flere uker:( Nesten sånn jeg skjønte at det var tenner på gang etterhvert. Noen har god effekt av dentinox, det har aldri hjulpet oss. Jeg har et par ganger gitt paracet, spes med de første jekslene, da blødde han og hovnet opp:( Ellers har jeg massert gommene litt, det virker som han liker og det lindrer litt. Tror ikke det er så mye ellers du kan gjøre dessverre. Jeg pleier å ha han mer i senga sammen med meg når han får tenner, da sovner han lettere igjen når han våkner på natta.
Super-Langbein Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 På det verste om natten har baby fått en romperakett (stikkpille) og en varm flaske mme å sovne på (ammer vanligvis), det fungerer fint. Alt med måte selvsagt, anbefaler slett ikke å gi raketter i hytt og pine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå