Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror den beste måten vi kan beskytte barna våre på er ved å - lære dem at de selv bestemmer over egen kropp, og at det er lov å si nei, selv om det er snakk om noen man er glad i - at de ikke skal være flaue eller redde for å fortelle mor/far/lærer om det dersom noen prøver å få dem til å gjøre ting de synes er ekkelt - lytte til barna våre og ta dem på alvor
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Signerer den!! Det er snart eneste måte å beskytte dem på, med tanke på at overgripere ofte er svært nære pårørende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå