Gå til innhold

Klør på tatovering..flere?


lille lysglimt

Anbefalte innlegg

Har en tatovering i korsryggen, den klør noe sinnsykt om dagen.

Er det flere som har tatoveringer som klør?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!! Jeg har en tatovering der som KLØR!!!!!!

Men den klødde før jeg ble gravid også da.. Har to stk til, men de klør ikke..

Er ca 1,5 år siden jeg tok den på korsryggen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal ikke klø etter at de har grodd (ca to ukers tid) Jeg ville gått til en hudlege. Ei venninde av meg opplevde det samme og det var visstnok fordi tatovøren hadde stukket nåla for dypt inn. Aner ikke hva de gjør med det da..Det sa hun ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! har en tatovering som klør av og til. Bra at det ikke bare er meg. Klødde før jeg ble gravid, ja, og vet ikke hva jeg kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klødd før jeg ble gravid...men jeg klør også litt på magen og puppene også. men spesielt mye på tatoveringen.

Bør kanskje høre med en hudlege...?

 

Har forresten hørt at de som har tatovering i korsryggen ikke kan få epidural...er det bare sprøyt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klør en del på tatoveringen min nå som jeg har blitt gravid.Altså.. en av tatoveringene mine.Har begynt å klø ekstremt på armene,men mest over tatoveringen.

Det er min 5 tatovering.

Den er på hånleddet og det er spesielt på kveldene jeg klør.Skjønner ikke dette helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull. Det er sånt de sier de som vil gi bekymringer til en allerede bekymra gravid:) De finner et sted å sette epiduralen uansett:) Tviler på at du har dekket heeele korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg viste min korsrygg tattovering til en av anestesilegene på jobben og spurte om det var sant at jeg ikke kunne epidural. svaret jeg fikk fra legen var at det hadde han ALDRI hørt om. så han sa det var ingenting å bekymre seg for, kun tull og tøys.

 

har en tattovering på foten som klør just nu, men syns den andre foten klør også....... og puppene mine da.... fytti katta, greier ikke å la være å klø, super irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...