Gå til innhold

Noen andre som kjenner det i bekkenet allerede?


flypapir

Anbefalte innlegg

Her begynte bekkenet å verke før jeg fikk positiv test... Slet med bekkenløsning fra uke 20 da jeg gikk gravid med tulla, så dette kan jo bli spennende.

 

Hva gjør dere? Går dere til behandling allerede eller velger dere "bare" å ta det litt ekstra med ro? Her prøver jeg å ta det litt med ro, men er ikke lett med full jobb og en aktiv toåring i hus!:) Tør ikke helt å starte behandling enda, da det fremdeles er så tidlig i svangerskapet...(termin 14.sept).

 

Ville vært kjekt å høre andres erfaringer!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei..:)

slet veldig med bekkenløsning med begge mine ..å nå er jeg snart 7 uker å begynner å kjenne d allerede:( gruer meg veldig hvis dette fortsetter..gikk på krykker med hu siste..å nå har jeg to unger..åsså skal jeg i tillegg bli "handikappa"?? huff..

har ikke gått til behandling før..men skulle jo så klart gjordt d..skal snakke med jordmor på mandag..kan ikke se for meg at jeg skal være hjemme i 9 mnd...herregud kommer til å gå på veggee..kanskje aktiv sykemeld kan gå hvis å når d blir verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noe spesielt til det ennå. Litt høyre hofte, men har hatt problemer med korsryggen siden 2 dager før jeg testet positiv. Jeg startet med bekkenet i uke 15 sist. Venter bare på at det skal sette i gang igjen.

 

Men mine planer er å gå og sykemelde meg når det kommer, og være aktiv sykemeldt resten av svangerskapet. Det gjør at arbeidsplassen min kan få en vikar for meg, mens jeg fortsatt kan komme på jobb og gjøre det jeg kan hvis jeg er i form til det. Det er også lettere å få tak i en vikar til lengere fulltidsoppdrag enn noen timer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ikke bra ut for deg. Men kan jo hende behandling ville hjulpet....?

 

Jeg var gravid i høst, og startet i behandlig hos manuell terapeut med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Hun sa at det var kjempebra jeg kom så tidlig. Jeg er bare skeptisk denne gangen ettersom jeg mistet sist. Vil derfor gjerne vente til uke 12 nå, i tilfelle behandlingen hadde noen betydning for at jeg mistet.

 

Skal ikke være lett;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er sikkert å sykemelde seg ja, for det blir jo sjelden bedre. Men hvor vondt skal du ha før du sykemelder deg?? Jeg er typen som heller sier i fra litt for sent, selv om det sikkert er dumt med tanke på vikar som du sier. Synes jo ikke jeg kan sykemelde meg nå uansett. Går veldig greit på dagtid, men bekkenet "murrer" på ettermiddagen/kvelden. Men foreløpig er det heldigvis veldig overkommelig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bekkenløsning, er i uke 7...sist fekk eg bekkenløsning etter fødselen, ene foten vart kortere enn den andre også...så dette kan bli gøy:) ekstremt kalm, gullet på 11 mnd er hyper....men er overlykkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...