har fått lita pia Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 boplass?? vist du kunne velge fritt, kor ville du ha bodd da??
hit og dit Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 På eit landlig småbruk med rask tilgang til byen. I Norge, Canada, Italia, Frankrike eller Spania (og sikkert mange andre land også)
Gjest ->>- Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg kan jo velge fritt. Altså indre Oslo øst.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Sist jeg sjekket kunne jeg velge fritt og har valgt mitt barndomshjem. Andre steder som har vært under vurdering er; Lønstrup i Danmark, på gård. London, Kingston Upon Thames, enebolig eller leilighet. Gård i Kenya (frem til urolighetene blusset opp iallefall, så får vi se) Kambodsja, med familie der. Det finnes mange drømmer gitt;)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Jeg vil gjerne bo i indre Nordfjord et sted slik det er nå (få folk og fantastisk natur) bare at Oslo hadde vært like i nærheten og det hadde gått t-bane dit hele tida! Altså er dette et DRØMMEsted siden det dessverre ikke eksisterer.
Pocoyoツ Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 her! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10948303&sid=xz7abcrqEbF288441
har fått lita pia Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 med fritt mente jeg selfølgelig uten å måtte ta hensyn til mann, jobb, peng, barn,skoler,barnehage..osv..vet jo at alle(de fleste) kan velge fritt..hehe
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Midt i Lillestrøm, ÅH som jeg savner Lillestrøm, men vi hadde ikke råd til å kjøpe der, 3 romsa går jo for nærmere 2mill nå..og som førstehjemslånere uten egenkapital så... Men, vi skal tilbake!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå