hoppendegla Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 er utålmodig jeg.... kan boblebad sette igang fødsel? noen det har funket for?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Mente jeg har sett at man ikke burde ta boblebad når man var gravid? Kan hende jeg har hørt feil - men jeg ville sjekket dette nærmere først - tror det kunne gi infeksjon? Satse på sex i stedet? Det er det eneste som virker av alle kjerringrådene sier jordmora mi.
mine små alver... Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Dette står på min uke nå: Det advares mot å bruke boblebad fordi når du er gravid kan blodtrykket ditt lettere bli lavt, enn ellers. Dette kan føre til at du besvimer. En annen ting er at offentlige boblebad ofte er fulle av bakterier uansett hvor rengjorte de er, en unødig risk og ta.
hoppendegla Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 da er det ikke verdt det.... tenkte ikke offentlig boblebad men er kanskje en bakteriebombe forde....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 hadde ikke satset på boblebad,det er utrolig mye bakterier i dysene,som er nesten umulig å bli kvitt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 hadde heller staset på sex,hvis jeg først skulle prøve noe,for å sette igang fødslen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har tatt boblebad noen ganger under graviditeten, det er jo bare superdeilig... Men at det skal kunne sette i gang noe som helst tror jeg ikke på. Ikke boblebad, ikke svisker, ikke vin, ikke trappeløping. Vi er nok pent nødt til å vente til babyen vil ut selv. Og hvis noen skal sette i gang noe, så bør det være sykehuset.... Forstår at du er utålmodig altså (det er jeg også), men jeg tror ikke at fødselen kan settes enkelt i gang ved hjelp av sånne råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå