Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Blir det flere treff fremover eller var det siste treff på torsdag? Jeg fikk dessverre ikke mulighet til å komme da...
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Vi har satt opp treff på formiddagen til onsdag, kl 11.30 på Kjøkken og Bar, Youngstorget.... Har du mulighet da? Vi bestemte ikke noe annet, men vi kan godt gjøre det..
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg så at det var satt opp treff på onsdag, så det kommer jeg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå