Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 ...og ut igjen kom sjamanen tilbake, hvor har du vært hen? Her sitter jeg dag ut og dikter alene at dette er riktig kan du vel ikke mene..? Nei kjære trollkjæring og alle dere andre La oss dikte,flire og kvelden forandre...
Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 haha visste det var et dikt før jeg klikket du ser jeg er ennå skarp i blikket men du skjønner det har vært vanskelige tider kan skrive bok sikkert 1000 sider men i kveld skåler jeg til deg min venn la oss få en skikkelig lattertråd her igjen husk at visse ord blir slettet av moderator verken k*k eller *itte liten eller stor så vi får holde det pent og dikte om oss selv hel til vi sovner sent i kveld
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Da lurer mitt kloke hode på hvem er det som ønsker et dikt just nå? hvem er det som tåler våre argus øyne og får veggen til å dirre og taket til å høyne....
Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 hehe det er nok ingen som vet at opp fra esken skjuler en slik hemmelighet men hadde teksten vært bli spådd her hadde nok alle og enhver... hevet seg på denne tråden vår og vi igjen fått gråe hår innimellom må vi jo bare dikte om de vi kjenner og ellers de som er våre venner thihi HVEM VIL DIKTE MED OSS????
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Da starter jeg da med MammaLykke tror ikke hun er av de som er tykke, tipper hun er rundt en sekstini blid og god og går stadig i hi. Alene med gubben, på skogen rundt stubben... Trenger vel ikke si at hun datt og trengte krykke for det var i dette øyeblikket gubben fikk mamma sin lykke...he he ..
Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 jeg tror jeg tar grå for hun er lett å dikte på ei dame som er snill som få synd hun ikke er her nå...
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 Så var det altså marikanari som kjente seg plutselig så rar i... ja ordet kan jeg jo ikke si for da blir ikke moderator blid. Marikanari bli med å dikte jeg ser jo at du har lyrikken i sikte for du eier jo nicket som rimer i seg selv jeg forventer absolutt et dikt fra deg i kveld. HVOR ER DERE ALLE SAMMEN??
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2008 Kjenner meg nesten litt halvgal jeg nå jeg dikter og dikter og ingen henger seg på Hvor er dere halvgale, blide damer ( og samer he he) La oss få litt liv og latter er så løei lommemannen og alt av pjatter Her er det mye sure miner la oss glise og le i de sene nattetimer....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 flinke dere er ) kan ikke dikte, jeg, men morro å lese det dere skriver
Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Jeg hat tatt meg et glass med riesling-vin og koser meg nå bak pc min nå er det spåstopp for i kveld tror jeg for ellers kan det fort bli tjo og hei
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. januar 2008 nedtråkkakaviartubepupper fikk plutselig nesa full av nupper mannen ble igjen lystig å glad for det er jo så gjerne det jeg ville ha De hang og slang som en hengekøye og nå kan dama gå uten trøye med sånne nupper, trengs ingen pupper....ha ha ha
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 jeg er elendig på dikt derfor får dere alle gikt fnis
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 ha ha ha ha også venninna mi, "vrengte bukselommepupper".... hihi
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2008 ja kjære sjaman spå har du ikke tid til når du skal dikte som en vill....
* 5 om dagen * Skrevet 12. januar 2008 #16 Skrevet 12. januar 2008 hadde vært moro å hørt hva dere kunne ha diktet opp om meg :-))
lenej :o) Skrevet 12. januar 2008 #17 Skrevet 12. januar 2008 Da vil jeg så bryte inn for å vende mitt gode kinn helt ut til det fjerne land der jeg vet det alltid strekker en hand for ute i ytre langt borte sitter ei - uten en vorte for noen heks er hun ei ikke er hun sur å lei hun er vår alles pinge-ling ingen andre enn kjære ka-ping! Glad i deg!
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. januar 2008 Stinkerbelle er svak for bjelle trenger ikke si mer jeg ler og ler......
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #19 Skrevet 12. januar 2008 Føl dere gjerne fri -få ordene på gli... Noen som har noe å si? Så, nå er vi på hils - jeg går og tar meg en pils:-) Kanskje inspirasjonen etterhvert vil fremmes eller hvertfall hemningene hemmes...
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 12. januar 2008 æ har to gutta dro ut på ski og jammen hadde hun kjempegli mannen han gliste fem på ti jeg trur jammen meg dama har spist litt kli slank og lekker som aldri før det blei litt av en skitur som seg hør og bør.
Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #21 Skrevet 12. januar 2008 kjempegli er vel er tabuord som gjør at denne kokoen fra nord vil dikte om mye rart men holder meg i skinnet såklart hihi
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #22 Skrevet 12. januar 2008 Kanskje inspirasjonen etterhvert vil fremmes hemingene glemmes eller hvertfall dømmekraften hemmes... (det var det det skulle stå)
MammisOgTøffer`n Skrevet 12. januar 2008 #23 Skrevet 12. januar 2008 Hehehehe, sååå flinke dere er:):) Artig tråd:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. januar 2008 #24 Skrevet 12. januar 2008 Roser er grønne Hvit er vårens vind Fioler er svarte Og jeg er fargeblind... Det er mitt favorittdikt (sier litt om dikter-nivået mitt..hehe)
grå :) Skrevet 12. januar 2008 #25 Skrevet 12. januar 2008 hehe takker:) je g suger i diktning så skal ikke prøve engang. godt å se deg tilbake vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå