Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei alle sammen! Jeg er ny her, men dere blir aa se meg ofte tror jeg :-) Vi er i vaar foerste pp, og i dag foelte jeg meg plutselig...gravid?? Har nettopp slutta med prevansjon (desember) saa vet ikke naar eggloesningen finner sted... Det er saa rart...har dere foelt dere gravide noen dager etter El? Jeg vet ikke hva jeg skal si...Det er bare en foelelse.. Hmm... :-)
madisen Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det tar ca en uke fra el til egget fester seg, før det påvirker ikke dette kroppen i det heletatt og man kan umulig kjenne noen symptomer. Men lykke til med prøvinga.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Ja det vet jeg. Men jeg kan ikke forklare denne foelelsen... Kanskje har el allerde vaert for en uke siden? Det skal bli spennende aa se!
jåsjenta Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Tror di fleste "føler" seg gravid fra tid til annen uavhengig om man er slitere eller nye prøvere. Tror mye ligger i det at man har ett så stort håp og er så spente at man innbiller seg selv symptomer. Man rett og slett overanalyserer kroppen. Tro meg...iløpe av de 3-3,5 årene vi har prøvd så har jeg følt meg gravid utallige ganger uten å ha vært det!
temine Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Sist jeg ble gravid "visste" jeg rett etter vi hadde hatt sex og jeg lå med rumpa i været, at denne gangen ble det....og det gjorde det:) Lykke til!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Takk:-) I gaar foelte jeg en spesiell magefoelelse skjoenner du. ogsaa i dag! Det er ikke mensmurringer, men er oem ... Ogsaa er det denne foelelsen da. Saa merkelig egentlig! Jeg vet man kan innbille seg dette, det har skjedd hos meg foer ogsaa. Men foeler det annerledes denne gang.. Ogsaa vet jeg at jeg er ekstremt fruktbar, for aa si det saann! Det ligger i familien... *Krysser fingrene* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå