TussiLussi Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 HAdde UL i uke 18 og jordmor sendte brev til sykehuset om at jeg skulle inn på samtale/ fastsette KS ca uke 35. Men nå fikk plutselig innkalling til UL i starten av februar, er vel i 32-33 uke da, og syns dette var rart.... Det sto svangerskapskontroll/ UL på innkallingen. Skal ha mitt tredje KS, kan det ha noen betydning ? Står helt stille for meg - kan ikke huske å ha hørt noe om dette og lurer derfor fælt..tenkte å ringe i morra, men kanskje noen her vet mer enn meg
*Super*Mamman* Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Er det ikke at de skal sjekke hvor morkaka ligger da, i forhold til KS. Er skummelt hvis de skjærer i den vil jeg tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå