1+1=2* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har store planer om å slutte å amme. Ammer kun om morgenen. Klarte å la være å amme i 5 døgn (var bl.a. bortreist noen dager), men så var det en natt gutten vår ikke sov (dvs. våknet hele tida). Om morgenen skrek han + puppene rant. Jeg var kjempetrøtt, og det hele endte med at jeg ammet han likevel. Grunnen til at jeg ønsker å slutte å amme, er at han er blitt så stor. Dessuten har han begynt å lete etter puppen på dagen også. Det kan være litt plagsomt. Skal man bare være helt konsekvent, tåle brystspreng og ikke la seg overtale? Hvor lang tid tar det å slutte??? Efaringer???
tåa™ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Som ved de fleste avvenninger, det finnes ingen lett utvei. Jeg tror dette bare får stå sin prøve, med mye gråt og sprengte bryster. Vil ønske deg lykke til med ammeslutt, ihvertfall. :-)
1+1=2* Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det er vel ikke så mye annet å gjøre... Jeg hadde virkelig trodd at gutten min ville bli lei puppen... Hører om andre som har mista melken fordi ungen ikke er interessert mer. Men det ser ikke ut til å skje her.
2smågull Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Skulle jeg gjerne hatt svar på også.. Vi skal slutte i helga. så har sendt lillemann til bestemor. Men lurer på hvordan det blir når han kommr hjem i morra.Og fy så spreng jeg har.. Håper det går over snart. Håpern det går bra med avvenninga di. Lillemann her er også veldig glad i puppen. og kommer nok aldri til å slutte selv.Så en får bare være tøff.Men det er ikke lett! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå