Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Er i uke 21, men kjenner ikke spark ennå?!?!? Noen andre???
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg kjente ikke liv i det hele tatt før uke 24. Ta det med ro - det kommer nok!
Blå + en i magen Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Første gang jeg kjente bevegelse var i uke 21, så spark i uke 22. Helt normalt, de kommer snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå