Spirevipp med go`gutten Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har skikkelig lyst til å ta meg et glass vin til maten i kveld, tipper vi spiser ca 20.30. Jeg har lite melk til gutten min, men pleier å pumpe meg kl 22 ca, for da har det kommet litt siden sist han spiste (og han sover så lenge om natta). Denne melka gir jeg han morgenen etter. Hvis jeg tar et glass vin i kveld, hvor lenge tar det før alkoholen går over i melka, og hvor lenge henger det i?
ennaH Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Akkurat like lenge som du har promille. Søk etter "promillekalkulator" på google, og tast inn alkoholmengde, kjønn og vekt. Så får du en omtrentlig beregning av hvor lenge ditt ene glass med vin vil henge igjen i blodet ditt. Når det er sagt, ammer jeg min fem måneder gamle datter etter å ha drukket ett glass vin. Det ser jeg ingen problemer med. Men jeg ventet til hun var åtte uker gammel før jeg gjorde det.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Bare sånn du er klar over det så kan alkohol hemme melkeproduksjonen...bare i tilfelle at du opplever at du ikke får pumpa ut så veldig mye i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå